Najczęsciej zadawane pytania

Dlaczego nie mogę uzyskać adresu IP przy użyciu połączenia Wi-Fi?

Toggle Content goes here

Jak skonfigurować pocztę aby otrzymywać powiadomienia?

Toggle Content goes here

Jak skonfigurować kamerę aby otrzymywać raport odośnie liczenia, temperatury i wilgotności?

Jak skonfigurować kamerę aby otrzymywać raport odośnie liczenia, temperatury i wilgotności przez aplikację mobilną?

Jak skonfigurować kamerę aby nagrania były zapisywane na Dropbox

Dlaczego nie można zmienić adresu IP z DHCP na Statyczny?

Dlaczego kamera przełącza się z trybu dziennego na nocny automatycznie i ciągle.

Proszę nie kłaść żadnego przedmiotu w odległości 1 m przed kamerą.
Prosimy aby kamera nie patrzyła tylko na białą przestrzeń w odległości do 1,5m.

Temperatura lub wilgotność powietrza wydaje się być niewłaściwa.

Czas kalibracji urządzenia po włączeniu to około 5 minut. Prosimy poczekać.
Prosimy zwrócić uwagę, że kamera działa tylko w przedziale temperatur, -5 do 55.

Czy można podglądać temperaturę i wilgotność zdalnie?

Tak, używając aplikacji,  iOS lub Android – aplikacja do pobrania na stronie.

Filmy instruktażowe

SmartCube300W  – demonstracja kilku funkcji dla Twojego sklepu
Hardware setup i użycie WPS aby połączyć z siecią WiFi.
Podłączenie kamery poprzez kabel używając Smart Phone.
Podłączenie kamery używając komputera PC.

Obsługa aplikacji – SmartCube 300W

Konfiguracja aplikacji  – SmartCube 300W

SmartCube 300W – funkcja liczenia osób

SmartCube 300W – instalacja kamery na ścianie.

SmartCube 300W -nie tylko w sklepie, również w domu.